nicullen

Alla inlägg under mars 2011

Av Nicole Kurzewski - 26 mars 2011 19:19

idag är jag hemma hos pappa jätte kul har jätte kul med min lilla syster sen nu harvi ätit vofflor det var ju voffeldagen igår men vi åt inget då imorgon ska jag till mamma och då ska vi ändra tiden en timme framåt inte kul det kommer känas as tråkigt  

men måste gå vara lite med familien hörs sen pusspuss   

 


mm

Av Nicole Kurzewski - 21 mars 2011 20:55

idag har jag bråkat med jozzan men sen löste vi det så det är bra nu jippi    men var i skolan idag as tråkigt sen kom jag hem gjorde läxa tittade på tv och snart ska jag titta på angel hörs imorgon god natt   pusspuss  

   

Av Nicole Kurzewski - 20 mars 2011 20:59

hej alla det var länge sen nu jaja ska berätta vad jag har gjort i fredags var jag i sporthallen med jozzan men jag har nog redan skrivit om det sen i lördags var jag på väla och handlade jeans och skor sen idag var jag hemma och tittade på Angel sen var jag ute men  nu ska jag titta på film med mamma så hörs imorgon ( om jag hinner) god natt    pusspuss   

 

kul

Av Nicole Kurzewski - 19 mars 2011 01:00

idag har jag haft jätte kul jag var med jozzan, emil och oliver. jag och jozzan hade as kul att titta på A- laget ( as kul ) emil och oliver var bara och spelade vet ej vad men något hihi pusspuss hörs imorgon   

  

Av Nicole Kurzewski - 16 mars 2011 12:47

sitter i skolan nu och pratar med maria och sanna om killar jätte kul men snart ska vi ha musik det är kul. Izza har åkt till London eller hon ska åka kl 3 men hörs ikväll pusspuss   

  

Hej

Av Nicole Kurzewski - 15 mars 2011 07:51

Jag hade inte tid att skriva igår så jag skriver nu så igår gjorde jag inget specielt jo vi tittade på film i svenska den var sådär sen hade vi redovisning på vår dans det gick faktist bra för vår grupp men måste gå snart skolan hihi Pusspuss.:)

Av Nicole Kurzewski - 12 mars 2011 22:34

nejjjjjjj Danny vannnnn inte   nu är jag sur för att han inte vannnn    jag röstade på Danny han skulle ha vunnit men jaja nu van ju eric så jaja men vi hörs imorgon pusspuss    ps: Danny 4-ever  in my   

    

Av Nicole Kurzewski - 9 mars 2011 10:31

Idag tyska ( ) men jaja kanse kul idag sen när jag kommer hem ska jag plugga till matte provet inte kul men hörs ikväll pusspuss   

    

Presentation


Hejsan i min blogg kommer ni få läsa allt mellan himmel och jord, musik är en jätte stor gräj i mitt liv, man kan säga att jag skulle kunnnna leva på det, ha så kul och titta i min blogg :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards