nicullen

Alla inlägg under april 2011

Hem

Av Nicole Kurzewski - 25 april 2011 11:52

Hejhej Nu är jag på vägg hem från Göteborg :( tråkigt att lämna alla men kommer hem om typ två timmar så ses då :) Pusspuss

Av Nicole Kurzewski - 24 april 2011 21:30

HejHej

idag var vi i Göteborg och sen så var vi hos min faster och imorgon ska vi tillbacka till Åstorp as kul men kommer sakna alla här   men måste gå ses pusspuss  

god natt  

     ps: jag på bild :)

Av Nicole Kurzewski - 22 april 2011 21:18

hejhej

Idag vaknade jag kl halv tio sen så åkte vi till Slottskogen och hde as kul sen nu har jag varit med min lila syster jätte kul och nu snart ska vi äta kvälls mat så måste gå och hjälpa till men jaja hörs imorgon pusspuss   sov gott alla  

    Ps : Jag och min lila syster Mia i Slottskogen   

Av Nicole Kurzewski - 21 april 2011 20:25

hejhej

idag vaknade jag tio över nio och gick och åt frukost och sen kom pappa vi skulle ju till Ullared och sen till Göteborg jag fick en tjol( stavning) sen så åkte vi till Göteborg sen så innan det var vi i Kungsbacka också och nu sitter jag är och ska snart äta men jaja hörs imorgon pusspuss   sov gott    

  

Av Nicole Kurzewski - 20 april 2011 23:32

hejhej

idag kom vi hem kl 3 och sen har vi tvättat och grillat as gott sen gick jag ut och gick och sen var jag med izza, danne och vigge men det var tvungna att gå så sen var det jag och izza så vi snackade om tjej gräjer ni vet sånt killar, böker och vad som ska hända i veckan men jaja måste packa nu ska ju till Göteborg men först skulle vi till Ulared och sen till Göteborg vet ej om jag hinner blogg på morgonen får se men hörs imorgon pusspuss    ska packa nu inte kul   . ps: två nya låtar som jag lysnar mycket på är hold my hand med sean paul och usher burn pusspuss.

  ps: bara diggar bilden men där saknas en person .

Av Nicole Kurzewski - 20 april 2011 21:37

hejhej

nu är jag med izza, danne och vigge och ska snart hem men vet ej när en kanske snart:) pusspuss  

     

nu

Av Nicole Kurzewski - 17 april 2011 10:45

ja nu snart åker vi så ingen bloggning på typ 4 dagar nejjjjj   men måste packa vi åker ju snart ( kan vara några stavfel när jag skriver ) men jaja måste packa men vi hörs om 4 dagar kommer sakna er sisses pusspuss   hörs om fyra dagar.

 

Av Nicole Kurzewski - 17 april 2011 00:19

Hej

idag har jag varit på familia och sen kom jag hem och skulle direkt till izza för att där skulle vi vara hella kvällen altså jag , izza och jozzan vi har haft en ass kul kväll. Synd att jag åker imorgon då ses vi inte på typ 4 dagar och jag kommer inte ha någon internet nej nej   inte kul ingen blogg på 4 dagar men jag kanske hinner skriva imorgon innan jag åker men men pusspuss   hörs kanske imorgon sov gott   

  ps : bilden är inte sen idag . <3 saknar er <3

Presentation


Hejsan i min blogg kommer ni få läsa allt mellan himmel och jord, musik är en jätte stor gräj i mitt liv, man kan säga att jag skulle kunnnna leva på det, ha så kul och titta i min blogg :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards